tisdag 2 september 2014

trött start på veckan

God middag! jag ställer nästan alltid klockan mest utifall att men jag vaknar mestadels innan den ringer men idag hade jag inte ställt nån klocka och jag fick sova hur länge jag ville! jag vaknade faktiskt inte förrän strax efter sju och låg och drog mig ända till åtta, jag hade kunnat ligga längre men får lite panikkänslor av att hela dagen kommer gå fast jag inte har något inplanerat innan klockan fyra då jag ska jobba.

jag var trött i kroppen redan igår men masade mig iväg till gymmet trots allt och körde ett helt okej benpass men energin fanns inte riktigt där, så jag hoppade träningen och kör vilodag idag. jag har gått en promenad, det blev till och från Meddo, lyssnade på ett gammalt vinterprat med Ola Salo idag :)

vid tolvhugget blir det lunch, sen ska jag sova middag en stund, känns som det behövs idag. fast jag har sovit bra tre nätter i rad nu och har känt mig piggare än innan, så hoppas att det bara en liten svacka och att det är lite vila jag behöver. och nu är det inte långt kvar till resa och födelsedag! tjoho! :)

fick en underbart fin bukett blommor från min farmor :) 

hej hej här bor vi nu! fina ugglor :) 

Inga kommentarer: