fredag 26 september 2014

en fredag

Hallå ja! Med mitt nya schema nu så kommer jobb på fredagskvällar tillbaka, jag har inte saknat dom passen de senaste åren men det är bara att bita ihop. Jag hann ju gå på min yoga imorse vilket var himla skönt, så körde jag ett kort axelpass efteråt också. Jag övade på handstående, jag fick en del tips från resan som jag var tvungen att testa, mycket bra tips! Ta hjälp av en ribbstol var det bästa tipset just nu :) det blir inte så mycket bilder från gymmet för tillfället då jag är i väldigt dålig form och min kamera på telefonen är under all kritik...

jag följer en hel del serier, jag såg klart Masterchef säsong 4 igår och det är nog den bästa säsongen hittills, jag blir alltid lika besviken när den jag hejar på inte vinner... jag följer både det svenska och danska Paradise hotel. den danska säsongen går in på sin finalvecka nästa vecka och jag är lika besviken där, ett par är värdiga att vara i finalen, mina favoriter har åkt ut en efter en.. och den svenska säsongen känns som ett gymnasiedisco mot Danmark, visst att deltagarna bjuder mer på sig själva i år, men det är mest pinsamt.

det blir jobb precis hela helgen, hinner med lite träning på söndag , alltid nått :) innan kvällens pass börjar så hinner jag läsa ett par kapitel i min bok: Erövraren , femte boken som Silfverbielke.

Inga kommentarer: