tisdag 30 september 2014

nu vart det roligt igen!

hejhej! den nya veckan startade otroligt bra, som alltid nuförtiden med en ledig måndag men det var att jag vaknade vid halv åtta och kände mig pigg och utvilad och VILLE gå upp ur sängen. jag vet inte riktigt när det hände sist faktiskt. så jag åt min gröt i lugn och ro och sen cyklade jag bort till Malkars för bröst & triceps och det var väl klart att passet gick jättebra med en sån kanonstart! så jag avslutade med 20 svettiga minuter på crosstrainern, WOHO! dagen blev inte sämre då jag mötte upp Anna på stan för lunch och shopping och sen tog jag tåget till Nybban och hälsade på mina föräldrar. TOPPENDAG! :)))))

idag vaknade jag klockan sju av att klockan ringde, jag hade tvättid så det var bara att masa sig upp. tog en morgonpromenad och piggnade till lite av den friska luften :) tvättade klart och så har jag varit och tränat rygg och biceps idag. och det gick också väldigt bra! TJOHO. det kanske har vänt nu? jaaa, jag hoppas på det! nu ska jag äta lax och sötpotatis, något jag fortfarande inte har tröttnat på. kvarg börjar jag faktiskt bli lite less på... Ha en bra dag!


söndagens tacopaj. gjorde vanligt skal av mjöl och smör - GOTT! 

Katt i låda. Svante var nyfiken på mina nya skor och parkerade sig i kartongen.

Glad tjej som gjort ännu ett roligt träningspass! :) 

Inga kommentarer: