tisdag 9 september 2014

bästa promenadrundan.

hallå hallå! det börjar dra ihop sig, om två dagar så är jag nere i Kroatien och förhoppningsvis njuter av sol och värme. om man ska lita på väderprognosen så säger den regn och åska, det är jag verkligen inte sugen på, så jag hoppas att den har fel :) men det ska bara bli jätteskönt att komma iväg en sväng, jag känner att jag behöver det efter allt som har hänt på sistone.

igår var jag som sagt ledig , jag tog mig efter mycket om och men till gymmet där det planerade bröst och triceps-passet väntade, det blev ett helt okej pass, vilket jag är nöjd med! och så gick jag en kvällspromenix, vilket var superskönt. jag lyssnar fortfarande på sommarpratare, jag brukar variera mig med att ibland ta någon som jag inte alls vet vem det är och ibland nån som jag tror kan vara intressant. igår lyssnade jag på Anna Blomberg, känd från Kvarteret Skatan bland annat och hon är riktigt rolig, jag var nöjd med hennes program även om det blev lite djup i slutet. Visst att man kan variera musiken men det är inte alls samma sak som att lyssna på någon som har något att berätta. man skulle kunna tycka att det vore passande för mig att lyssna på tex en ljudbok, men det är något som jag absolut inte klarar av. en bok ska jag läsa själv, för om det är en röst jag inte känner mig bekväm med så skulle inte ens den bästa boken bli bra om någon mer jobbig röst läste upp den.

imorgon ska jag träna rygg & biceps, sen blir det födelsedagslunch med mina föräldrar och sen ett par timmars jobb på eftermiddagen. och så ska jag packa för resan :) tjoho!
gårdagens promenad! Älskade Svinö :) 

Inga kommentarer: