måndag 22 september 2014

glas, betong och cement

ibland snöar jag in mig på en viss artist eller ett visst band och då kan jag enbart sitta och lyssna på dennes låtar, nu är det Martin Stenmarcks tur, vad hände nu? först gillade jag hans Mello-bidrag "När änglarna går hem" lite i smyg, men den är fantastisk, och så hittade jag en ny låt på Spotify häromdan. stort gilla på den också! :) 

i helgen har jag tagit det lugnt förutom middag + utgång som inträffade på fredagkvällen. jag behövde bara vara hemma och göra mest ingenting. jag åkte iväg och körde mitt knäböj-pass igår, fokuserade mycket på rätt teknik, inte svanka, hålla rakt linje och jag hade ont i magmusklerna när jag åkte hem, då vet jag att jag gjort rätt! jag har nog aldrig haft så bra kontakt i mina höftlyft + lårcurl på boll som igår, det känns i baksidan idag :) 
idag var det dags för bröst + triceps, jag var trött när jag vaknade imorse och segade länge innan jag åkte iväg. när jag väl kom dit och började bänka så gick det helt sjukt bra, det var synd att jag körde själv annars hade jag kanske kunnat persa. det var kul att det gick så bra! 
efter träningen åkte jag in till stan för att möta upp Suss o Agnes, vi tog en lunch och kikade på höstmodet, jag ville verkligen shoppa men kom som vanligt hem tomhänt, så är det jämt när man vill hitta något! 

nu väntar sex dagars jobb, men det ska nog gå bra. jag har ju fått vila upp mig under helgen! tjena

Inga kommentarer: