söndag 7 september 2014

lite piggare

Hallå ja! Jag har varit feberfri sen itorsdags men jag har inte varit helt hundra ändå, jag har inte haft så mycket energi, jag jobbade på fredagen och kom hem och sov två timmar efter jobbet för jag var helt slut. då tänkte jag att jag kommer aldrig kunna somna inatt, haha! jag sov som en bebis hela natten, vilket jag har gjort nästan alla nätter den här veckan, heja! :) 

jag var inte så pigg igår heller, jag var ute och gick en promenad sen vilade jag mest. jag har läst väldigt mycket i boken jag håller på med nu - "Gone girl" , den startade segt men eftersom min mamma sa att det var en av årets bästa böcker hon läst så har jag fått fortsätta mala och efter halva så började de hända saker  , så nu är den spännande. eftersom jag inte kände mig helt pigg så fick jag åka till Nybro och hänga med min far för någon fest orkade inte min kropp med och jag vill  vara helt frisk och pigg till på torsdag så ville inte riskera något med nån fylla. vi var borta hos min syster och hälsade på hennes kattunge :) jag vill också ha en kisse!! Någon gång i framtiden, den som väntar på något gott..... 

den här dagen startade trött och segt, men jag piggnade till efter lunch så då cyklade jag en ny cykelväg. bort till golfbanan på Värsnäs och över Norrliden tillbaka hem , det var en härlig tur , det blåste inte så mycket vilket var skönt :) sen vilade jag lite till och gick på yoga ikväll, mjukstart! fast musklerna var riktigt trötta, passet var i 90 min, något som jag missade, haha :) imorgon är tanken bröst och triceps, jag är ledig imorgon också så någon gång under dagen ska jag väl komma iväg hoppas jag :) 

jag är så taggad för resan på torsdag! woohoo :)) 

det är dåligt med bilder, så jag bjuder på en bild från midsommar. vilken härlig dag det var :) 
klänning (lån från min kusin) Jones&Jones, jeansjacka Lee, klocka Marc by Marc Jacobs 



Inga kommentarer: