lördag 4 oktober 2014

kanelbullens dag

Tjena! Idag har jag haft sjukt mycket energi och det känns så härligt. det är min lediga helg så jag bestämde igår att jag får sova hur lääääänge jag vill idag. kl 5 vaknar jag och är pigg, alltså - hahahahaha. jag gick upp för jag vet att det är lönlöst att ligga och glo i taket. men vad skulle jag göra klockan fem på morgonen, jag kunde inte direkt köra igång med dammsugaren.. men så kom jag på vilken dag det var idag -  Kanelbullens dag! TJOHO, jag drar igång ett bullbak , jaaaaaa :) jag skojar inte, jag gjorde det. när klockan var sju så vågade jag dammsuga, så när klockan var åtta så var både bullbak och städning klart! då cyklade jag bort till gymmet för veckans benpass. och det gick superbra, körde ett par tunga marklyft bara för att det var länge sen. det är dags att börja maxa i det igen! :) men det blev lite marklyft, knäböj, utfallsgång, good mornings, benpress, höftlyft o lårcurl på boll, böj på bosuboll och benspark. sen var jag slut, det blev ingen Jacobs ladder idag.

sen åkte jag och min mamma in till stan för lite lunch. det blev min favvo: Sushi. jag älskar det. men jag blev väldigt mätt trots att jag inte orkade äta upp allt, har aldrig hänt innan!! sen gick jag och köpte nya Nike free 5.0 som Intersport sålde för jättebilliga 599:- , det blev ett par orange den här gången. det är dom goaste skorna, jag har varit sjukt nöjd med mina lila. jag ska inviga dom imorgon tänkte jag, för det blir ingen utgång ikväll. jag hade lite funderingar på det, men känner mig inte så sugen och nu när jag har varit pigg de senaste dagarna så lägger jag heller min energi på träningen. och på tal om träningen så fick jag sällskap på passet igårkväll, jag och Anna körde inne i City. bra axel och magpass fick vi till :)


Nybakta glutenfria kanelbullar. smidig och bra deg fick jag idag, härligt! goda blev dom också! 

dagens smarriga lunch! :) 

Inga kommentarer: