onsdag 29 oktober 2014

född fenomenal

Tja! Jag sov äntligen bättre om nätterna, det gör så himla mycket :) trots bra sömn är jag sällan pigg på mornarna men att ligga och slöa i sängen var inget alternativ. rygg och biceps stod på schemat innan jobb idag så det var bara att äta sin gröt och cykla bort till gymmet. jag gjorde pull ups idag, med neutralt grepp, gud vad svag jag har blivit! jag orkade knappt göra en stackare, haha. men jag är inte jätteledsen för det, för just nu vill jag lyfta tungt! träningen gick bra idag också, tjoho!

nu har jag fixat matlåda, gjort mig iordning och så ska jag äta lunch. börjar jobba redan kl 13..
min senast utlästa bok: Född fenomenal av Josephine Bornebusch. jag hade förväntat mig mer av den här boken och trodde att den skulle vara roligare. den var inte dålig, men bjöd på alldeles för få skratt. jag återupptagit Dregens bok efter en liten paus. 

Inga kommentarer: