onsdag 8 oktober 2014

dangerous


Helt okej låt! 

jaha ja, det har inte hänt överdrivet mycket de senaste dagarna. jag har tränat och jobbat. imåndags var jag ledig så då passade jag på att ta en fika med Tove och så kom Gustav och Felix också :) det var trevligt, länge sen jag träffade allihopa!  igår så jobbade jag hela dagen och var rätt slut när jag kom hem så tog en vilodag. imorse var jag riktigt trött, sov ända till tio över åtta och så hade jag bokat träning med Johan ikväll så jag tog en kort promenad och kollade på Dessertmästarna och Paradise hotel på playen innan jobbet. Johan och jag körde ben ikväll, Johan hade bråttom hem till Zlatan-dokumentären så jag körde lite på Jacobs ladder som avslutning . mina ben var rätt slut när jag cyklade hem. jag lär inte orka med nån jogging imorgon heller, men en liten promenad innan frukost kanske jag kan få till, sen ska jag o Anna träna på kvällen. jag jobbar kortdag imorgon också, 14-18. 

jag är trött ikväll så kommer nog gå och lägga mig och läsa om Dregen och Backyard babies snart :)

Inga kommentarer: