måndag 20 oktober 2014

tell me this night is over


Årets säsong av Så mycket bättre känns så himla bra! det känns samtidigt som ett skönt gäng men det känns som det kommer levereras bra låtar i år också, förra året var det bara ett skönt gäng men inte lika mycket bra musik tyvärr. jag har höga förväntningar! :) 

annars då. jag har varit ledig hela helgen fredag-måndag! tjoho, det bästa med mitt nya schema! ifredags så var jag och tränade tillsammans med Anna, sen åt vi lunch också, supermysigt! :) på lördagen körde jag glödyoga, mitt fredagspass har försvunnit för hon som körde det är sjukskriven men dom letar efter nån som kan ta över det, just nu finns det ingen, det är tråkigt. så nu får jag gå varannan lördag istället, alltid något. sen träffade jag Tove och Felix över en lunch. på kvällen blev det en av de där sällsynta utgångarna. det blev mycket vin och skratt , men det är väl ändå lite så det ska vara. avverkade ett besök på Söderport, Lilla puben och för att avsluta det hela på Harrys. jag mådde inte dåligt igår, men jag var trött. fast det är jag ju jämt, men jag kände att jag inte behövde göra något. så jag kollade på Suits, Downton Abbey och Så mycket bättre. jag såg även första avsnittet från säsong 8 på Big bang, jag kände att jag inte behövde se mer efter det, jag tycker inte att det är roligt längre.. Suits och Downton älskar jag! :) 

idag har jag varit och tränat med Anna igen och vid tre ska jag åka och hälsa på mormor och morfar. 


Inga kommentarer: