söndag 2 november 2014

nu var det dags igen - lussekatter!



en otroligt trött söndag startade jag med ett lussekattsbak. det var dags nu, jag tycker till och med att jag är lite sen, andra skulle nog påstå att jag alldeles för tidigt. men finns det något godare än lussekatter? det blev en alldeles perfekt deg, sådär lagom kletig men som inte fastnade och med fiberhusk så blir så luftiga och fina. nöjd med mitt söndagsbak :) 

tanken var att träna idag, jag sköt på det så länge att mitt halsonda hann slå till innan jag kom iväg. så det blev bara en promenad, det var kanske lika bra då jag har varit helt slut i kroppen. jag såg att 22 jump street hade kommit ut på swefilmer, jag startade den men fick stänga av efter tio minuter, jag orkade inte. nu hittade jag en naturdokumentär på svt som verkar lovande :) woho

Inga kommentarer: