måndag 17 november 2014

ännu en vilodag...

jag är så less, igår kände jag mig jättepigg och hade bara lite ont i halsen när jag vaknade, jippie tänkte jag , nu är jag äntligen frisk och kan åka och träna imorgon! jaaaa men man ska ju inte ta ut segern i förskott, idag vaknade jag förkyld, snuffsig och helt tjock i halsen, jag orkar inte!! så jäkla drygt. jag har varit helt slut i kroppen, jag har haft lite och göra idag men har mest vilat. nu ska jag ju jobba resten av veckans dagar så det kanske behövdes.

nu ska jag se sista avsnittet på säsong 3 av Suits, jag har sparat på det ett tag men nu är det dags :)
min kamera i telefonen har ungefär lika bra kvalité på sina bilder som min webcamera jag hade när jag var fjorton... det är dags för ny telefon, ska bara samla kraft till att åka o köpa en ny. 

Inga kommentarer: