torsdag 20 november 2014

tjockare än vatten

hallååå. jag vaknar som vanligt med halsont, det är värst på mornarna, nu har det börjat släppa lite men jag börjar vid 12 idag så hinner inte med någon träning innan jobb, jag rullade fram min yogamatta och körde lite yoga istället. jag är så glad att jag gav yogan en chans och tvingade iväg mig på passen, jag kör det bara varannan vecka men det gör så mycket för min kropp, trodde aldrig att jag skulle börja gilla det! :)
Tjockare än vatten - håller jag på med nu. jag har väl kommit halvvägs och just för tillfället är den lite rörigt, men det kommer att re ut sig så småningom. åh, jag är hungrig. idag får jag fuska och börja äta strax efter elva för jag kan inte vänta till min rast kl tre på jobbet, då gör jag inget bra jobb..

Inga kommentarer: