fredag 28 november 2014

äntligen fredag!

japp, äntligen fredag och en långhelg väntar :) så himla skönt, trots all ledig tid så har jag inte speciellt mycket inplanerat, men det är så jag gillar att ha det - att ta det lite som det kommer :) inatt kunde jag inte sova, jag sover annars väldigt, väldigt bra just nu men inatt gick det inte , så jag har varit vaken sen halv fem, vid halv sex gick jag upp och kollade finalavsnittet av Masterchef. det är som vanligt, den jag hejar på vinner aldrig - men för övrigt så älskar jag det programmet!!

sen traskade jag bort mot gymmet strax efter sju och körde ett bra axel- och magpass. det var lugnt på gymmet imorse, det var skönt. men det märks att man inte tränat på tre veckor, jag var helt slut i mina axlar efter halva passet, haha :) sen gick jag hem och gjorde mig iordning för att cykla in till stan. jag var på jakt efter en ny klänning till jul och hittade faktiskt en på HM. och när jag ändå var i stan så köpte jag med mig mat hem, min favorit såklart: SUSHI! det är så gott!! min periodiska fasta fortsätter i samma anda, det går bra med andra ord. det är kul :)

det blir faktiskt ett andra pass idag, jag ska träna med Johan när han slutat jobba. det blir nog lugnt ikväll, På Spåret har premiär så det ska jag nog kolla på :) nu ska jag vila och börja i en ny bok. jag läste ut Tjockare än vatten igårkväll och den var väl bra men väldigt rörigt och har nog gillat de tidigare böckerna bättre. allt kan inte vara superbra, så är det bara. hej hopp - glad helg!

ååååååå SÅ GOTT! 

nu har jag rotat fram min favoritkappa från StockHLM. 

Inga kommentarer: