torsdag 6 november 2014

solnedgång över ängö



hejhej! det onda i halsen håller sig kvar så det blir inte så mycket träning just nu. kroppen är ändå trött och vill bara vila. jag kan sova om nätterna nu igen vilket är väldigt skönt, de senaste dagarna har det blivit upp mot nio timmars sömn. jag har haft två korta dagar på jobbet, så nu väntar tre långa i helgen... jag vet vad jag ska göra iaf :/ 

jag har gått lite promenader för att röra på mig. igår och idag var det ju inte superkul att vara ute och gå. det är grått, trist och regn emellanåt, inte speciellt uppiggande. så ja, det händer inte alldeles för mycket här, jag har lagt ner Paradise hotel, dom skriver i kvällstidningarna att det var sånt söktryck till paradise, men ändå kommer deltagare som åkt ut tillbaka in på hotellet, det är så tråkigt och så var det i förra årets säsong också. man kan ju tro att det inte var några som sökte eftersom dom gör såhär? så nej tack. dom sänder däremot den nya säsongen av Masterchef , så ska snart kolla på dagens avsnitt när dom lagt upp det på playen. ett av mina favoritprogram! :) jag såg den naturdokumentär på svtplay häromdan och den var riktigt bra, såg att det fanns fler i samma serie så ska se en till ikväll :) 

jag längtar till min nya cykel kommer, min gamla pärla är inte rolig längre! 

Inga kommentarer: