söndag 2 november 2014

lyckoland


den här säsongen av Så mycket bättre är så sjuk. dagens program var så starkt och det var svårt att välja bara en favorit, helt fantastiskt! det här måste vara den bästa säsongen hittills! jag fullkomligt älskar det. 

det är ju Alla helgons dag och då firar man Halloween. jag tycker inte det är kul att klä ut sig och tramsa runt och när jag blev tillfrågad igår om jag ville jobba kvällen idag så tackade jag ja för då hade jag en bra ursäkt för att slippa fest. jag hann ju med mitt yogapass på förmiddagen och göra hemmagjord pizza till lunch så vart nöjd med dagen.

igår hälsade jag på Suss och Agnes, på vägen ut till Rinkan så hoppar min kedja för tredje gången på två veckor tror jag, när jag sitter och försöker fixa den så kommer en man och tycker att det är onödigt att jag ska skita ner mig (jag tror inte att han trodde att jag kunde själv, vilket jag numera kan då kedjan hoppas så ofta) så han fixade till den och spände kedjan, sjukt snällt! det gjorde min fredag! på kvällen hade morfar födelsedagskalas, mycket trevligt. nu är jag ledig i två dagar till :) 

Inga kommentarer: