måndag 24 november 2014

det var då.


idag myser jag med julsånger av Martin Stenmarck, jag har fortfarande inte tröttnat på honom. behaglig stämma och skön musik, perfekt när man bara går hemma och myser. jag håller på och tvätta och sen bestämde jag mig, jag har väntat så himla länge. Julpyntet åker upp, jag tycker det är en av högpunkterna kring jul, alla fina ljusstakar och stjärnor som lyser upp i mörkret! :) så det var inget att skjuta på. trots att det blåser en storm utanför så blev det genast mysigare. 

nu är min hals äntligen bra igen, lite känningar på morgonen men det är inget onormalt. så jag ska iväg efter jag ätit mitt första mål, jag hade tänkt att åka nu efter min sista tvätt men jag är alldeles för hungrig och tror jag får till ett bättre pass efter jag har ätit :) vid klockan sju var jag inte speciellt pigg idag men nu känner jag verkligen att jag har mycket energi. det är härligt, den är välkommen! :) 

annars då, jag jobbade i princip hela helgen. jag fick inte direkt nån favorit från veckans Så mycket bättre, jag gillade Familjen just där och då, men när jag lyssnat på den i efterhand så gillade jag inte den lika mycket.. jag har hunnit med att gå ett par kilometer också och så har jag gjort lite yoga på mattan här hemma. speciellt ryggövningar, jag får så ont i ryggen när jag inte tränar, så det kommer bli ett ryggpass idag! :) weeeeeeey! 

Inga kommentarer: