söndag 30 november 2014

kul helg!

God kväll! det har varit en rolig helg, utgången igårkväll var väldigt lyckad. vi hade först fördrink här hemma, sen vidare till en förfest med ett härlig gäng och sedan utgång på Harrys. det var mycket folk, jag tycker det kan vara lite jobbigt men igår gick det bra faktiskt. jag träffade min gamla klasskompis Andreas och det var väldigt skojigt! :) jag vaknade med en väldans huvudvärk men har ändå mått hyfsat bra idag. till och med så bra att jag och min bror åkte och köpte en ny telefon till mig, eller jag köpte den - önsketänkade om han hade köpt den. så det kommer bli lite bättre kvalité på bilden nu är min förhoppning, jag är inte så teknisk och eftersom min router inte fungerar som den ska så hade jag inte synkat min gamla telefon, men jag gråter inte överdrivet nu fick jag ju chans att rensa ordentligt i min kontaktlista :) 

Min nya klänning som man knappt ser, men är mycket nöjd med den. 



Inga kommentarer: