lördag 29 november 2014

mitt crew

ja, eftersom kvällen igår var oplanerad och när jag får frågan om bowling och käk på Kött och bar så tackade jag såklart ja! Detta skedde tillsammans med Suss och Jenny, jag har saknat att göra spontana saker tillsammans med Suss, vi var duktiga på förut men det är inte lika lätt att vara det när man har en liten bebis där hemma. så det var kul med bowling, mat, skratt och lite skvaller. vi åt på Kött och bar tidigare i somras och då var jag inte så nöjd, nu blev jag däremot väldigt nöjd, i alla fall med köttet :) rolig kväll, så jag fick se På spåret idag istället. 

idag vaknade jag med jätteont i halsen, jag visste att det skulle komma ett bakslag då jag tränat med lite ont i halsen hela veckan, så jag fick ställa in det passet jag sett framemot mest, yogan. typiskt, det blev en promenad ute i solen plus en stund i solen på Meddo. 


nu taggar jag till för fest ikväll! tjoho , det ska bli roligt! Maskinens senaste låt, jag längtar till deras kommande album. ha en fin kväll :) tjoho

Inga kommentarer: