lördag 15 november 2014

vi va dom


jag älskar den här säsongen, SÅ BRA! och hur bra blev det inte när favvo-Ola sjöng min favoritlåt av Familjen?! Jo såhär himla bra! :) och Kajsa Grytt visade sig för mig idag, hennes starkaste låt hittills. 

ledig lördag. och det blir en lugn sådan, jag har inte någon lust för varken fest eller umgänge. jag var ute på en promenad med en kompis på förmiddagen, långpromenad blev det :) så mycket roligare att gå tillsammans med någon, fast jag lyssnade på P3 dokumentär häromdan, lyssnade på den som handlade om Uppsala-studenten som blev kidnappad, det var spännande! sen var jag inne i stan en sväng och fixade lite saker, jag letade efter en ny klänning men det hittade jag inte någon. och sen köpte jag med mig sushi hem, det är ju ändå lördag ;) halsen krabbar fortfarande, nu börjar jag bli lite trött på den för jag vill verkligen åka iväg och träna! men det är inget att göra åt :/ 

hej hopp !

Inga kommentarer: