onsdag 10 december 2014

den stumma flickan.

Jag som inte gillar snö börjar faktiskt längta liiiiite efter snö just nu, bara för att den där riktiga julkänslan ska infinna sig. och det här busvädret vi har idag ger jag inte mycket för.. jag har iaf varit ute en sväng, jag gick till och från gymmet eftersom jag aldrig skulle kunna cykla på min cykel i sånhär blåst och motvind och frisk luft fick man i alla fall :)

idag tränade jag rygg och biceps, jag har inte tappat alldeles för mycket i styrka, bara lite i chinsen och det beror mycket på att jag väger mer nu än vad jag gjorde i våras, men det är bara fortsätta att kämpa, dra och dra och dra :) det känns bra att jag har mycket energi trots att jag fortfarande kör periodisk fasta, det fungerar väldigt bra! och jag kommer fortsätta med det ett tag till, framförallt för att energin och styrkan inte sjunker på morgonpassen.

jag börjar jobba kl 13 idag så sitter i soffan och slökollar på Dessertmästarna, det programmet skulle kunna vara så himla bra, men jag tycker inte att det håller, man får knappt se vad dom skapar varje vecka, det är mycket snack, snack och åter snack om helt ointressanta saker. det är synd. och så är det bara en timme kvar till mat, tjoho! :)

Boken just nu: Den stumma flickan av Hjorth/Rosenfeldt. riktigt vasst författarpar och den här boken håller hög klass, den är spännande och jag gillar verkligen karaktären Sebastian Bergman. jag har väl ca 100 sidor kvar så jag hoppas att slutet är bra! Jag kan rekommendera den tidigare böckerna de har skrivit. 

Inga kommentarer: