torsdag 18 december 2014

Sophies historia


på måndagens eftermiddag började jag känna mig dålig och hoppade över gymmet då jag mådde illa, jag  vilade hela kvällen för att bli frisk inför tisdagen. jag knallade iväg till jobbet men fick ganska omgående knalla hem igen, kroppen var inte med mig. så nu har jag legat och vilat och vilat och vilat och nu känner jag mig äntligen piggare. så kl 14 blir det jobb, det är så tråkigt att vara sjuk. 
det jag gjort under mina vakna timmar är att ligga under filten och läsa i den här boken: Sophies historia. jag läser aldrig på baksidan av böcker förutom när jag står i en bokhandel men sen har jag ändå glömt bort vad det stod där när jag väl ska börja läsa boken. och det är lite kul när man inte gör det för helt plötsligt gick det från första världskriget till nutid, vilket framgick väldigt tydligt på baksidan att det skulle göra, men jag fick en trevlig överraskning :) jag har lite kvar men tycker den är bra än så länge! 

Inga kommentarer: