söndag 21 december 2014

julfirande + klänning

hejhej! då alla i min familj förutom lillebror jobbar under julen nästa vecka så firar vi nu  i helgen istället. igår firade vi med mammas släkt och idag ska vi fira med pappas, jag är fortfarande mätt från all julmat och julgodis från igår men ska strax åka till farmor för ytterligare ett julbord, men det är gott så det slinker nog ner ganska så lätt :) och med all julmat i kroppen så gjorde jag ett helt okej benpass imorse, jag var sjukt trött men körde på ändå. marklyft, knäböj, utfall, good mornings, höftlyft och benspark fick bli dagens pass. och det var stört mycket folk för att vara en söndag förmiddag! jag hade bakat saffranslängder till fikat igår, jag glömde ta kort men dom var alldeles för torra så det var synd, men man måste testa för att veta :)

japp, nu ska jag åka till farmor. min bror är i Göteborg och har lånat ut sin bil, det är bra att jag får öva för jag kände mig lite ringrostig, har inte kört bil sen i augusti - och jag saknar det inte ett dugg! nu har jag varit utan bil i ett år och jag älskar cykla (när cykeln vill samarbeta vill säga!) :)

skulle ta en bild på den nyaste klänningen, jaaa det var såhär kul... Men från HM är den iaf, väldigt nöjd med den! 


Inga kommentarer: