söndag 7 december 2014

ännu en helg.

hallå ja! helgen har passerat fort , det har varit jobbhelg så jag har varit på Ica mest hela helgen känns det som. jag hann med ett axel och magpass på fredagmorgonen och sen hade jag lite tur så jag bytte till mig förmiddagspasset idag istället för mitt vanliga kvällspass. riktigt najs, mindre najs att jag inte kunde sova inatt när jag skulle upp vid halv sex, men det gick bra ändå :)

så efter jobbet idag så åkte jag hem och käkade samt vilade en stund för att sedan bege mig bort till gymmet och köra marklyft. det var ett bra tag sedan jag körde min favoritövning! jag hade bestämt sedan innan att det skulle bli ett tungt pass, så treor var planerade på 70, 75 och 80 kg, men fick nöja mig med tre tvåor på åttio, men det gick helt över förväntan med tanke på att det var flera, flera veckor sedan jag körde mark. så jag är nöjd, jag körde sen fem set knäböj också! tekniken börjar sitta mer och mer, jag kör fortfarande på lätta vikter men det börjar komma nu :) det är kul!

imorgon väntar en ledig dag, tjoho :)

selfie på city-gymmet. älskar den här tröjan från Peak :)

Inga kommentarer: