tisdag 6 januari 2015

Stalker + dagens lunch

hallå ja! jag startade dagen med ett träningspass - bröst och triceps. det var rätt mycket folk på gymmet idag, var där vid nio men inte så det störde min träning. men det kommer nog bli en hel del pass inne i city den här månaden, jag tycker att det är helt okej att träna där nu, sen renoveringen i somras är det helt klart godkänt! :) det blev ett bra pass idag, men jag är så svag i mina armhävningar... men det är bara att öva, känns ju inte direkt som jag blir bättre men men !

nu har jag äntligen läst ut Stalker av Kepler. den var sjukt spännande, men jag har varit rätt trött så till slut har ögonen bara flackat och då är det dags att lägga ner boken fastän man inte vill! den var inte lika obehagligt skriven som Eldvittnet, vilket var skönt för ibland vågade jag knappt läsa vidare så läskig är den. men den var bra den här boken! :) nu ska jag leta fram nån oläst bok i bokhyllan, vi får se vad det blir! 

gårdagens middag samt dagens lunch! nu är jag verkligen hungrig så det kommer sitta fint! Kyckling , ris, currysås och en god sallad! 

Inga kommentarer: