tisdag 27 januari 2015

tillbaka-blick.

det har inte hänt så mycket här de senaste dagarna, jag har mest vilat mig så jag skulle orka jobba idag. jag var allt annat än sugen på att jobba, men det var bara att bita ihop och ställa klockan på 05,00 idag, jag har sovit till ca halv nio de senaste dagarna. men det gick bra! 

igår var jag faktiskt rätt pigg, så jag var iväg och körde ett superlätt baksida axlar och lite rygg på gymmet. jag har så sjukt ont i axlarna, det är så drygt! sen åkte jag o Anton till farmor och farfar och hälsade på. vi köpte med oss semlor som vi mumsade på. och det bästa av allt: Danskan levererade glutenfria semlor, jag blev så glad :) nu slipper jag baka några egna, även om det inte är så jättejobbigt men jag är inte stormförtjust i det, så då räcker det med att jag kan gå till Danskan eller Ekelunds om jag är sugen, helst ska man beställa för vara på den säkra sidan, men nu blev det väldigt spontant att vi skulle dit. sen fick jag vila resten av eftermiddagen och kvällen. 

nu är jag helt slut, men jag har tänkt att kolla på premiären av Biggest loser kl 21. tjoho, äntligen drar det igång igen, så som jag har längtat! :) ska fixa en smoothie till kvällsmål, hejrå!

en tillbaka-blick. år 2011. sista sommaren blond, kommer aldrig mer bli blond, mitt hår blev aldrig längre än sådär och kvalitén var jättedålig!! låt det bli vår snart :) 

Inga kommentarer: