fredag 13 februari 2015

pepparkaksmuffins + kattvakt

Hejhej. mitt planerade axelpass får skjutas upp till söndag för idag har jag absolut ingen energi och det har inte blivit många timmars sömn inatt. idag åker mina föräldrar till Thailand i 2,5 v och under den tiden är jag kattvakt åt Svante. så dom var och lämnade honom igårkväll så inatt har han härjat runt och fört ljud som jag inte är van vid och jag har väl varit lite orolig pga honom. men han verkar ha kommit till ro, han går gärna och kolla på dörren när han hör när det låter från trapphuset.. han hoppas väl att hans mamma ska komma  tillbaka, haha :) han kom och gosade lite imorse när jag vaknade, men annars vill han mest springa och gömma sig, förutom när jag är i köket för då tror han att han ska få mat.

det blir kvällsjobb idag och så ska jag laga lite mat innan dess. ha en trevlig helg :)

gulle-Svantis.

Pepparkaksmuffins. recept från Tasty health där också. jag bjöd mamma o pappa på ett smakprov igår efter vi hade käkat middag. det var inget som föll dom i smaken. "Det var inget socker i den här" sa min far. hahahaha :) men jag gillade dom och tryckte glatt i mig en till mellanmål. 

Inga kommentarer: