måndag 16 februari 2015

gose-kissen

Hej hej! vad underbart med ledig dag och vad skönt det skulle bli med sovmorgon. hahaahhaahah, Svante körde igång vid halv sju, jag försökte somna om men det gick inte. och så fort jag gått upp då lägger han sig bara och glo på mig, hahaha - vadå nån som ville att jag skulle gå upp? :) jag var ändå inte på gymmet förrän strax efter nio, jag var så otaggad idag och hade ingen lust. men jag tänkte, jag åker väl iväg och kör ett par övningar och om det är alldeles för tråkigt så går jag väl hem. jamen precis så blev det! näää, när man väl kommit iväg så hoppar lusten på en när man väl är på gymmet, så det blev faktiskt ett bra bröst och tricepspass. sen belönade jag mig med att sitta i massagefåtöljen :)

lite handling för kommande veckans mat. jag ska testa att göra ett recept från min bok "Muskelmat". jag har glömt bort den lite, så det var dags att damma av den! jag åt precis mellanmål, smoothie och så har jag gjort en ny omgång med pepparkaksbollar. alltså dom där bollarna är så sinnessjukt goda! så jag får vänta med middagen ett tag till , jag funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng. men det är tråkigt väder och jag har verkligen noll lust att ge mig ut på det heller. jag och kissen har legat i soffan och myst i två timmar nu så jag borde väl aktivera mig lite så jag kan sova inatt, hehe :)

han är inte en linslus direkt, men världens sötaste. trots att han hittar på bus så kan man inte bli arg på honom :) 


Inga kommentarer: