fredag 6 februari 2015

äntligen fredag, och favoritlunchen!

God eftermiddag! Jag har återigen sovit dåligt, jag har gjort det hela veckan och jag vet inte vad det beror på. Jag har jobbat och alla dagar förutom igår så tränade jag innan jobbet, men det verkar inte hjälpa. Jag är ju pigg på mornarna så det är väl bara att köra på som vanligt! Jag vaknade halv åtta idag och hade tänkt gå en promenad, men det var riktigt grått och trist så jag traskade bort till gymmet istället. Där blev det axlar och mage, när jag nästan var klar så snackade jag lite med en kille som var  med på träningsresan till Kroatien, han körde också axlar och undrade om jag ville köra med honom de sista seten. Ja okej då , jag är ju ledig idag så jag hade ingen tid att passa. Han visade och tipsade om teknik i sittande axelpress och visade en ny övning för mig i axelmaskinen, så det var kul och givande att köra med honom. Sen väntade den goa massagefåtöljen :)

jag har varit inne i stan en sväng, bytte batteri i min klocka och jag tror jag egentligen skulle gjort något mer men det kom jag inte ihåg så jag köpte med mig go-lunch hem. jaaa, jag vet vad ni tänker: Sushi! 10 poäng ;) SÅÅÅÅÅ GOTT! jag kommer aldrig att tröttna. hehehe. och nu i eftermiddag så skiner solen, jag passade på att ta min promenad nu istället, det var härligt.

jag ska snart åka till mina föräldrar och kolla på deras nya lägenhet. samt äta lite middag och umgås. ikväll är ett av de där sällsynta tillfällena som tvn åker på, det är ju På Spåret. det är snart slut, man får njuta så länge det vara. hej hopp. imorgon är det yoga-dags, TJOHOOOOO :) :) :)

träningstjej.

godaste lunchen :) 

vinterjackan är på när det är minusgrader och snö. den är mysig! :) 

Inga kommentarer: