onsdag 25 februari 2015

underhåll oss

innan Så mycket bättre så hade jag ingen aning om vem Love Antell var, han var en stor positiv överraskning som jag lyssnat en del på sen dess, den här låten är min favorit :) 

igår var det en jäkla skitdag, det var en dålig dag på jobbet och sen när jag väl kom hem så funkade inte mitt internet.. så jag kunde inte se Biggest igårkväll. jag var trött så jag låg och läste i min bok, jag hade inte kommit in i den innan så har därför inte varit så sugen på att läsa heller, men det var väl nått positivt i det hela, jag kom in boken. så jag gick nog och la mig vid halv tio-tiden. halv fem vaknade katten o då fick jag leka med honom en stund för att trötta ut honom och sen fick jag sova ända till klockan halv åtta! så skönt, men sen blev jag istället lite stressad hur jag skulle hinna med allt innan jobbet kl 14, hahahaha :) jag åkte och tränade. jag var sjukt omotiverad och körde bara bröst o triceps och det gick ju sådär... men känner mig redan mer taggad inför morgondagen! jag hann träffa Anna en sväng på gymmet imorse, hon berättade att hon skulle köpa nya träningslinnen som kunde matcha med hennes nya byxor. Då säger jag att jag är inte så noga med matchningen. Anna bara: du har ju alltid matchade kläder på gymmet! Hahahah, och så kollade vi på vad jag hade tagit på mig idag och så insåg jag att hon hade rätt. men jag har nästan bara färger i svart, vitt, rött, rosa och orange. det blir lätt att matcha då :) hahaha! 

hejhej

Inga kommentarer: