onsdag 4 mars 2015

och bergen svarade. + superförkyld

Fyyy vilken jäkla förkylning jag har åkt på!! Det var länge sen jag var såhär dålig, det är hela paketet med hosta, feber och är snorig om bara den. jag har haft riktig rethosta som rivit upp hela halsen men det har blivit lite bättre, nu är jag istället supersnorig med rinnande näsa. ja, jag blev hemma hela den här veckan från jobbet, inte det roligaste men idag har jag inte orkat göra nånting, låg i sängen till halv tre... sov sjukt dåligt inatt då näsan var täppt så jag fick sova med öppen mun och det är ju riktigt obehagligt tycker jag, så jag vaknade en gång i timmen av hosta och att jag var tvungen att snyta mig. nu hoppas jag att det vänder och att jag blir frisk snabbt! men på ett sätt är det bra att det bröt ut ordentligt istället för att vara halvsjuk som jag brukar vara.. idag kom min gulle-bror med lite nyponsoppa och annat till mig så jag överlever, min matlust ligger på noll så det är lättare att dricka.
Den här boken läste jag ut imåndags, den var bra men gillar Flyga drake och Tusen strålande solar bättre. men han skriver på ett väldigt fint språk. jag har inte orkat börja i min nya bok, jag är helt slut i huvudet. det blev mycket tv igårkväll, ska kolla lite på Vardagspuls nu, tycker det är lite kul. 

Inga kommentarer: