onsdag 11 mars 2015

lite piggare tjej.


Heeeeej! Livet känns lite lättare att leva idag, kroppen känns hyfsat pigg - inte helt återställd men den är på gång!! Tjoho. jag tog mig ut på en morgonpromenad idag, det var inget jättetempo och jag gick bara 3 km men det är mest ansträngande jag gjort på 1,5 vecka så jag får vara nöjd. jag väntar med styrketräning till fredag eller söndag, får se hur kroppen mår men en lite längre promenad kan jag nog slå till med imorgon :) det kan varit den envisaste förkylning jag varit med om, men nu är det bara lite hosta och snörvel och huvudvärk kvar och jag har bara fyra timmars jobb så det ska nog gå alla tiders. imorgon ska jag laga lite mat har jag planerat, det har jag inte orkat den senaste veckan så det ska bli kul, kikärtsbiffar tror jag det blir :) 

ha en fin dag! :) 

Inga kommentarer: