onsdag 18 mars 2015

lugn träning


hejhej! det känns skönt att vara tillbaka på gymmet, men jag känner att kroppen har inte lika mycket energi som den brukar ha, så jag har kört väldigt lugna pass de här dagarna. flåset är aldrig detsamma efter man varit sjuk så jag har inte haft något högt tempo och knappt inga superset. idag var det dags för ben och jag fasade lite över det här passet då jag var helt slut efter mitt bröst-pass igår och sov två timmar efter lunchen, haha. men jag körde ett väldigt lugnt benpass, jag körde lika många övningar som jag brukar men bara 3x10 så hann med lite mage också och var klar efter 50 min. men jag var trött och svettig och jag kände att jag fått bra kontakt och det räckte för idag. jag ska ändå jobba 13-22,15 så måste ha lite energi till jobbet också. i helgen har jag mer tid för träningen då jag är ledig :) jag är trött nu också, så jag har kollat på gårdagens Biggest loser, snart är det final! :) 
nu ska jag förbereda lunchen. ha en fin dag. 

Inga kommentarer: