fredag 20 mars 2015

äntligen helg!

Det blev en sovmorgon på min lediga fredag, tio i åtta vaknade jag. Det gjorde ingenting för jag hade inte något planerat idag, förutom att jag skulle träna men vilken tid det blev spelade ingen större roll. Så jag åt frukost i lugn och ro, cyklade och solade och sen vidare till gymmet för veckans axel- och magpass. det blev ett riktigt bra pass, jag hade mycket energi och kunde dra upp tempot lite. så jag körde superset igenom hela passet, skönt! jag hoppas inte på alldeles för mycket träningsvärk imorgon för då är det äntligen dags för mitt älskade yoga-pass! jag är så ledsen att dom tog bort det som var på fredagmorgonen och att jag bara kan köra varannan lördag. men men, då har jag något att se framemot :)

jag blir lätt lite trött efter jag har varit och tränat, så även idag. så jag åt lunch och så vilade jag en stund i soffan, tanken var att jag skulle cykla ut till Modehuset idag, men jag hade ingen lust med det. jag var inte sugen på att shoppa eller prova kläder, jag orkade inte sminka mig så jag struntade i det och fortsatte mysa i mina mjukisar istället. det är så skönt att ha nån sån dag då man bara är. nu har jag gjort pizza, jag gör som vanligt egen pizzadeg och jag tycker inte det är ett dugg jobbigt, visst det tar lite längre tid än en färdig botten men det blir hundra gånger så mycket godare!! :) det blir lugnt ikväll, känner mig lite låg på energi så laddar för morgondagen istället. ha en fin helg!

Jag hade tydligen namnsdag igår (så nära det går att komma, det är egentligen Josefina men vi har alltid "firat" det som min namnsdag) och när jag kom hem på onsdagkvällen så hade mina gulle-föräldrar varit och lämnade blommor till mig. ÅH SÅ GLAD JAG BLEV! :) 

från dagens träningspass. använder gärna alla filter som går så man ser brunare ut än vad man gör i verkligheten, tycker det är okej! :) 

Inga kommentarer: