måndag 23 mars 2015

fin morgonpromenad



Såhär härligt startade jag min dag, med en fin promenad runt Svinö. jag har kommit in i min sömn riktigt bra, vaknar utvilad vid sju-tiden varje dag nu. idag vaknade jag halv sju, kände att det kändes meningslöst att ligga kvar när solen sken :) sen blev det min efterlängtade havregrynsgröt. 

sen var jag och träffade PT-Sara som var med på träningsresan till Kroatien. hon har flyttat till Stockholm men kör online-pt, det berättade hon om när vi tränade crossfit ihop. jag blev väldigt sugen på det och hörde av mig, så nu har jag fått ett träningsprogram och så ska vi gå igenom kosten efter den här veckan då jag ska skriva ner allt jag äter, och varför. nu kommer jag få ta ett stort kliv utanför bekvämlighetszonen för jag ska köra tre pass då pulsen ska upp rejält. och jag vet varför jag ska köra de här passen, det är inget jag brukar göra men jag ska ge allt. det kommer bli lite styrka blandat med mycket pulshöjare. och ett styrkepass per vecka. det körde jag idag, det var lätt tungt, vilket var syftet. det ska bli så roligt och köra det här i fem veckor nu, jag är så taggad! och trots att jag ska äta som jag brukar så kommer jag fortsätta att skärpa till mig och inte försöka falla för godiset. 


Inga kommentarer: