onsdag 25 mars 2015

tänk på ett tal

Hejhej! idag var det dags för mitt första högintensiva pass och ben på det. men jag ställde in mig mentalt att jag skulle fixa det och att jag skulle prestera så bra som jag kunde. för jag visste att det skulle bli tufft, men jag gav inte upp och kämpade på. jag började först med tre styrkeövningar och sen två cirklar med pulshöjare. gud vad slut jag var efteråt! jag fick sitta och vila i minst fem minuter innan jag orkade gå till omklädningsrummet, haha :) jag körde på city-gymmet då jag vet att det brukar vara lugnt där på mornarna och för att jag ville inte att folk skulle "kolla" på mig, så töntig men när det är något nytt för mig så kör jag gärna på när det inte är så mycket folk, jag vet att folk inte kollar sådär som man tror men det känns så ibland. och gymmet var helt tomt idag, lyllo mig :)))

idag blir det ett kort pass på jobbet, känns lagom. jag är helt slut i kroppen, känns som jag gjorde det rätt då! nu hinner jag vila nån timme innan lunch också, skönt :)

innan jag körde igång med mina cirklar, då hade jag fortfarande en normal ansiktsfärg! :)

Senast utlästa boken: Tänk på ett tal. den var bra, började väldigt bra och var spännande men sen tyckte jag det dalade ju närmare slutet man kom. helt okej iaf! nu har jag börjat på en annan lovande bok som jag inte kommer ihåg vad den hette, men det står att han kan vara bättre än Nesbo? Då måste han vara jäkligt bra tänker jag, men jag går in med inställningen att Nesbo är bäst, så kan man bli positivt överraskad i annat fall,  heheh.

Inga kommentarer: