torsdag 26 mars 2015

proteinvåfflor

Hallå! Det känns märkligt att ha en vilodag mitt i veckan när jag har tid till träning, men jag kör på imorgon istället :) så jag har varit och handlat och fixat matlådor för de kommande dagarna. plus dagens lunch då. jag gjorde en gammal favorit men fick inte riktigt till den idag... tråkigt när det blir så. men igår när jag kom hem från jobbet, vrålhungrig - men jag ställde mig och gjorde våfflor. det var ju ändå våffeldagen! och jag hittade ett recept på Tasty health häromdan som jag testade, dom blev bra och helt okej att äta, lite torra bara. inget slår ju en riktig våffla med sylt och grädde, men det var ett trevligt alternativ :)

det blir ett par timmars jobb i em, sen ska jag träffa Tove en sväng ikväll :)


Proteinvåfflor :) 

Thailändska köttbullar blev det idag, men såsen blev alldeles för rinnig mot vad den brukar vara... sen glömde jag såklart att köpa jordnötter fastän jag hade med mig en lista idag. hittade några gamla i skafferiet som jag slängde ner ändå plus några cashewnötter. åt med potatis till idag, det var sådär. kokade ris till matlådorna nu efteråt. får nog koka broccoli eller något sånt också. 

Inga kommentarer: