söndag 29 mars 2015

veckans sista pass + utan mig

Hejhej! Inatt blev man ju snuvad på en hel timmes sömn, för jag tänker inte rubba min sömncykel nu när jag kommit in i den så bra, jag trivs med att vakna halv sju, sju och tänker inte skjuta fram det en timme. Hemska tanke!! Så jag steg upp kl 7 idag, jag kände mig trött och att det inte var riktigt rätt. Men jag åt min frukost och slängde in en tvätt sen cyklade jag bort i regn och storm till mitt älskade gym. Veckans sista pass stod på schemat, vilket innefattade bland annat löpning. Jag hade tre cirklar idag också och alla tre började med 1 km jogging, följt av tre övningar. Det var jobbigt, svettigt och superkul! Jag var så taggad och det gick fint :) det blev en stund i massagestolen efteråt.

jag har ätit min lunch och ska vila en stund innan jobbet. det är en fördel att gå upp tidigt, eller jag gillar det i alla fall, då hinner man ta en liten powernap efter maten. igår skrev jag högskoleprovet hela dagen och det kändes inte alls bra och det gick inget vidare när jag rättade på kvällen. matten går bra men inte den verbala delen, vilket jag inte alls är speciellt nöjd med. jaja, det är bara att hoppas att poängen räcker till :) kvällen blev lugn, man är rätt slut i huvudet när man suttit och läst en hel dag, så jag köpte lite lördagsgodis med mig hem som jag åt när jag flippade mellan Är du smartare än en femteklassare och Gladiatorerna. femteklassarna är väldigt smarta och jag åt alldeles för mycket godis så det slutade vara gott, varför kan man aldrig äta godis med måtta? men jag har varit väldigt duktig den här veckan och har inte ätit något godis på jobbet och så har småätandet blivit mindre. att jag måste skriva kostdagbok gör väldigt mycket faktiskt! man tänker ett steg till, det gillar jag :)

Tomatfejs - eller här har färgen i ansiktet lagt sig någorlunda :)

det här kan vara bland det bästa från Far o Son . 

Inga kommentarer: