tisdag 31 mars 2015

veckans benpass.

Tjena! Idag var det dags för veckans benpass, jag var rätt seg imorse men cykelturen gjorde en lite piggare, det är ofta så tycker jag, att så fort du får lite frisk luft så piggnar man till :) två riktiga jobbiga cirklar stod på schemat efter jag gjort mina böj, utfallssteg och höftlyft. den första va riktigt tung och den andra var inte lika tung men fortfarande svinjobbig. svettades ordentligt och golvet kändes riktigt skönt efteråt ;) hahah! nu känner jag att min kropp behöver vila, jag har kört tre dagar i rad så den behöver återhämta sig. benen är riktigt trötta. jag är långt utanför min bekvämlighetszon och jag tycker bara det är kul. visst kan jag sakna att nöta mina gamla övningar men det är roligt att göra något annat :) det är inte jobb förrän kl  16 idag så jag hinner ligga på sofflocket en stund innan det är dags.

lunchen är precis intagen, kycklingen smakade lika bra idag! Mums :)


Här har jag kört första cirkeln och vilar lite innan den andra ska påbörjas. Stepbräda, 16kg kettlebell och bänk var de enda redskapen som behövdes. Älskar verkligen det här linnet från Röhnisch, så vårigt och fint :) 

Inga kommentarer: