måndag 2 mars 2015

heroes

Den här låten tycker jag ska vinna mellon och det är ju bara ett stort plus att det är Månsan som sjunger :) jag såg hela deltävlingen ilördags, jag var helt slut efter jobbet och orkade egentligen inte göra nånting. så jag kollade mellon, jag gillar Robin o Sanna som programledare men jag är i den gruppen som inte gillar Filippa Bark, jag är lite allergisk mot henne. 

det har varit dålig uppdatering. jag har haft huvudvärk för femte dagen i rad nu och det är liksom inte lite värk, lördagen var värst men jag har jobbat på. och som jag har längtat efter min lediga måndag. jamen vad händer då? Jo jag har åkt på värsta förkylningen. jag orkar inte!! :( en retlig hosta, halsont, huvudvärk och har sovit med feber inatt, men har ingen nu vilket är skönt. jag kände redan på lördagen att något var på gång och när det inte blev bättre igår så anade jag att det skulle komma något idag... så typiskt. jag tränade ifredags för då kände jag ingenting, ett väldigt bra benpass fick jag ihop då men nu får jag vänta med träningen ett par dagar, så drygt när jag har haft ett sånt flyt! jag ska inte göra något speciellt idag, det är bättre att jag vilar. annars hade jag tänkt att cykla bort både till Hansa och en sväng in till stan, men det får vänta tills helgen. jag ska samla kraft för att ta mig bort till maxi och handla i alla fall. jag har städat undan lite grann nu, Svante fick åka hem till mamma och pappa igår då dom kom hem från Thailand, så bruna och fina :) och eftersom Svante har hårat ner hela lägenheten så behövdes den verkligen städas idag då jag inte tyckte det var nån idé så länge han var kvar här. det blev kanske inte den bästa städningen men fick bort det värsta, får göra en större insats när jag är piggare. 10 timmar sov jag inatt, vaknade till och från av antingen hosta, av att jag frös eller svettades men jag har sovit bra och gott trots det. så nu blir det kurerar sig så jag blir pigg till imorgon :) 

Inga kommentarer: