tisdag 10 mars 2015

stora fötter stora skor

Hallå ja! Förkylningen håller väl på att ge med sig så imorgon ska jag försöka mig på att jobba igen. Hela helgen har jag legat och har inte gjort något kul alls på min lediga helg, eller jo jag fick komma hem till mamma o pappa ilördags för jag hade så tråkigt här hemma i min ensamhet. Så jag fick thaimat och lördagsgodis :) idag är första dagen det har känts lite bättre, senaste dagarna har jag haft sjuk huvudvärk men den har släppt idag vilket är skönt :) nu ska jag bara bli helt frisk så jag kan göra come back på gymmet, vad jag längtar till träningen. jag har inte gjort det den senaste veckan för jag har bara blivit trött av att tänka på träning, men nu börjar jag känna mig piggare och då känner jag längtan :) jag har börjat på en ny bok, "Tänk på ett tal" - den verkar än så länge lovande, bra början så jag fortsätter läsa i den :) 

nu ser jag på Vardagspuls. det är faktiskt ett väldigt trevligt program, det kommer nog bli svårt att se det i fortsättningen då det går kl 18 varje dag och det är ju ingen tid som jag sitter vid tvn i vanliga fall men det har varit kul att se under den här sjukveckan i alla fall :) 

Maskinens senaste låt, rätt lugn för att vara Maskinen - men bra är den. 

Inga kommentarer: