tisdag 14 april 2015

skönt med rutiner

Hallå hallå! Idag var jag trött när jag vaknade strax efter halv sju, jag låg och drog mig till sju för då var det dags att stiga upp. Det är så skönt med rutiner, att gå upp vid samma tid, äta vid samma tid och gå och lägga sig vid samma tid. Nu har jag två tio-kvällar på jobbet så då kommer jag vara uppe typ en timme senare än vanligt, men det är ingen fara :) strax innan åtta checkade jag in på gymmet, jag körde på inne i stan idag också. musiken låg nere när jag kom, jag tänkte att det var så tyst, men så fort du börjar träna så tänker jag inte på om det är musik eller inte, jag gillar att ha musik när jag springer men när jag kör styrketräning så spelar det ingen roll :) ben stod på schemat och fy vad jobbig min sista cirkel va!! Men jag kämpade på i vanlig ordning och fick cykla hem och dricka proteinshake och äta riskakor när jag var klar :)

i år struntade jag i att putsa fönsterna själv (så himla tråkigt!) och idag var det en fönsterputsnisse här och fixade det, nu ser jag ut igen! hahaha, nu i efterhand inser man hur skita dom var.. och solen skiner inte ens idag. Till helgen kanske jag kan cykla och köpa lite vårblommor till balkongen och nån ny pelargon så det blir vårfint?! Det kan ju vara trevligt. Nu har jag ätit lunch och ska vila en stund på soffan, jag får alltid en dipp efter de här högintensiva passen.. bra att jag är uppe i god tid så jag hinner vila en stund innan jobb :) Ha en fin tisdag!

Hej här står jag och taggar för gym! Imorgon blir det intervaller, om mina ben inte är allt för trötta :)

Inga kommentarer: