måndag 27 april 2015

dagens + shopping

Det är alltid lika skönt att starta en ny vecka med en ledig dag :) det behövdes efter en innehållsrik helg. Jag startade med tvätt och att somna om, väldigt trött idag. Klockan 9,30 så träffade jag Sara så skulle vi gå igenom hur de här veckorna gått och jag är nöjd och ska fortsätta i fem veckor till. Vi körde max i marklyft och jag hade ett nytt PR på G men greppet svek mig, två gånger. Så jag har den, bara att händerna var inte på min sida idag. Men det kändes ändå bra! :) Kul, sen gick vi igenom lite övningar som kommer komma på det nya programmet, riktigt taggad för att köra benpasset imorgon :) jag gjorde min träning imorse så jag tog en promenad på eftermiddagen när regnet upphörde, jag hade glömt att köpa creme fraiche till middagen så fick gå runt och köpa det, skönt att promenera lite ikväll :) nu ska jag äta proteinbollar till kvällsmål och kolla på senaste avsnittet av Svett och Etikett!

dagens lunch: ugnsbakad torskrygg med täcke gjord av ströbröd, vitlök, olivolja, citronpeppar och timjan. Jag fick hem ett provexemplar av en ny sås från Lomanders förra veckan : Tomatpestosås. den var riktigt fin faktiskt. 

Dagens middag: den älskade köttfärsröran återkommer! Så jäkla gött med alla grönsaker inbakat i allt liksom!

Sneak peak på helgens shopping! Nya ballerinaskor från Ecco, träningstights och strumpor från Röhnisch, tröja från Ralph Lauren, träningslinne från Under Armour och två t-shirts från Gina. Väldigt nöjd med mina inköp :) 

Inga kommentarer: