onsdag 29 april 2015

vårkänslor!

God förmiddag! Trots kvällsjobb igår så vaknade jag vid halv sex idag och kunde inte somna om, så det var väl lika bra att gå upp. Strax innan sju var jag på gymmet idag och det var några fler som hittat dit. Jag älskar verkligen morgonträning, bra start på dagen :) idag var det mitt överkroppspass och det gick superbra. När jag kom hem så gick jag en promenad runt Skälby för att ta vara på solen lite. Så härligt med solsken och vår!

Det blir jobb till kl 22 ikväll också och imorgon är det jobb hela dagen så det blir vila ifrån träningen. det känns skönt, har kört på bra de här första dagarna på veckan. nu ska jag läsa i min bok en liten stund och ligga på sofflocket :)

jag älskar mina nya tights från Röhnisch , sitter så bra och är så snygga! 

Så härligt med alla blommor som blommar och att det blir mer och mer grönt i naturen. VÅRKÄNSLA! 

1 kommentar:

Minna sa...

Vilken härlig färg du hade på dina skor :D