måndag 6 april 2015

nya tights från Better bodies

Det har verkligen varit skönt med en ledig dag då jag inte hade något inplanerat förutom min träning. Det är så härligt att bara ha en dag att vara hemma, finns alltid något att fixa med och slippa sminka sig. Det är skönt. Jag hade tänkt gå en morgonpromenad idag men det var riktigt ruggigt ute imorse, hade regnat hela natten så jag stannade inomhus tills min tvätt var klar, då cyklade jag bort till gymmet. Jag var rätt sent ute idag, kl 10 haha, så jag valde city-gymmet idag också, för anade att det kunde vara fullt på Västra med tanke på att det är en röd dag. Och det var liksom mycket folk på gymmet i stan mot vad det brukar vara en förmiddag.. Men jag kunde köra på med mina grejer, det var dags för marklyft och chins-träning idag. Det gick hyfsat bra, kroppen kändes rätt trött imorse..

Och sen tittade solen fram i eftermiddag så efter lunchen tog jag mig en liten promenad i solskenet och satt även en stund på balkongen och läste bok. Så skönt :) nu har jag ätit middag, den vart inte så god tyvärr.. det jobbiga är att jag lagat så jag ska äta det imorgon på jobbet också, haha! Men det överlever jag , man får se det som bränsle till kroppen vissa gånger bara :)

Jag invigde mina nya tights från Better bodies. jag har kollat in de här brallorna väldigt länge, men har varit lite skeptisk då de är så låga i midjan men de här funkade riktigt bra. Riktigt sköna, såna man bara kan mysa omkring i hemma också :) Linnet är också nytt, eller det beställde jag med senaste leveransen från Röhnisch, men det var typ i januari och då var jag så blek så då ville jag inte använda ett vitt linne, och sen har det legat i garderoben och så har jag glömt bort det. Men nu hittade jag det och det var ju kul :) 

Dagens middag. ser väl hyfsat gott ut men näääää. jag får aldrig till det att steka grönsaker, det blir aldrig sådär gott som om nån annan gör det... Men körsbärstomater tillagade i ugn har jag fått dille på nu och äter jämt, såååå gott! Jag åt ju majskyckling förra veckan men köpte vanlig kyckling idag och då tycker jag  nog att majskycklingen är godare? Vad är det egentligen för skillnad?? 

Inga kommentarer: