tisdag 28 april 2015

härlig morgonträning och nya blommor

Idag vaknade jag pigg och utvilad strax innan sju, så skönt! jag åt min frukost och cyklade bort till gymmet för att köra ett nytt benpass, lite nya och några gamla övningar. superkul och svettigt som vanligt, jag invigde mina nya tights från Röhnisch :) de är från Lofsans kollektion och dom är verkligen svinsnygga! jag hade inte tänkt köpa några nya tights, men så provade mamma dom och då var jag också tvungen och göra det. ja så ville jag typ inte ta av mig dom :) jag gillar Röhnischs kläder, det är bra kvalité, dom sitter bra och är snygga.

sen hängde jag nästan på låset till Blomsterlandet, jag kände mig pigg så cyklade bort innan jag hann landa i soffan här hemma. jag behövde uppdatera mina blommor här hemma, nu ska jag bara lyckas att hålla dom i liv :) lunch intagen så nu ska jag vila en stund på soffan . kl 16 blir det jobb!

Morgonträning när den är som bäst, tomt på gymmet ;) både linne o byxa är från Röhnisch. 

Ny pelargon och nya penseer ute på balkongen. 

Och en till, den andra blommar om nu :) det är ungefär samma färg på blommorna på den andra pelargonen i bakgrunden. 

Inga kommentarer: