fredag 15 maj 2015

underbar start på dagen!


Hallå där!! Jag vaknade hyfsat pigg och drack en Heat för att få lite extra energi och tagga lite extra för mina intervaller som väntade. Löpintervaller 6x 3 min stod på mitt träningsschema och det gick väldigt bra och det kändes lätt för väl ett fel ord men typ. jag har aldrig gillat att springa, jogga eller löpa men bara för det gick så bra idag så var det också rätt skoj. Vad hände?? hahaha. sen skulle jag köra 6 magövningar efteråt och fy tusan vad det sög i magen, riktigt najs. När jag var klar så kollade jag upp mot chins-räcket och tänkte: Undra om jag orkar göra pullups med neutralt, smalt grepp igen? Så jag testade. OCH: det gick! Med några sekunder paus och klarade jag dra upp mig tre gånger, det här har ju inte hänt på flera månader. SÅ GLAD! :) Träningen går så himla bra nu och är kul! 

Idag ska jag åka till mormor och morfar på lunch och sen är tanken att jag ska cykla hem. Om blåsten inte vänder så har jag medvind hem så då blir det nog en ganska behaglig och skön cykeltur. Ha en fin helg , TJENA! 

Inga kommentarer: