lördag 16 maj 2015

så härligt i naturen nu

Hejhej! det blev både lunch och fika hos mormor o morfar, vi hann sitta ute och njuta av solen en stund också :) och eftersom det var så fint väder blev det en cykeltur hem. jag trodde ju det va mycket längre men 18 km och det gick lätt - jag hade medvind ;) haha. Skönt! Sen blev det bara kvällsmat och slöa framför tvn. Sen hade jag problem att sova inatt igen, jag sover dåligt , vaknar om vartannat och jag tror det kan ha med allergin att göra. Halv sex gav jag upp, låg och läste en stund, kokade te och väntade på att Johan skulle vakna, en timme senare hör han av sig och så ger vi oss ut på morgonpromenad :) det är alltid lika härligt att äta frukost efteråt!

Sen var det dags för min yoga :) den var bra fast inte lika tung och svettig idag och det var rätt skönt tyckte jag. kändes bra med ett lite lugnare pass! jag vill egentligen få in ett pass i veckan men det är så svårt med mitt schema :( men ett varannan vecka är bättre än inget! Hem och duscha för att möta upp Malin i stan på lunch, vi åt sushi! MUMS! :) det är sååå gott, och det var så länge sen jag åt det. Ikväll skulle jag träffa Tove, men jag vet inte om det blir så eller inte... jaja, jag har hunnit sova middag idag, tror min kropp behövde det för 1,5 h sov jag som en stock! haha :)

påväg hem från Läckeby. så fint när rapsen blommar :) 

igårkväll gjorde jag en omgång proteinmuffins igen, jag var sugen på nått så bakade sen åt jag ändå bara en. haha :) 

Morgonpromenad runt Svinö :) 

Inga kommentarer: