söndag 17 maj 2015

spontant är kul !

Igår var jag spontan. Det händer typ aldrig i mitt liv längre att jag gör superspontana saker, och absolut inte när det innefattar alkohol och vara uppe till längre än kl 22. hahaha :) Tove blev barnfri och ville gå ut och ta ett par glas, det var med stor tvekan jag tackade ja till att följa med på detta. men så tänkte jag: Alltså, när gjorde du något sånthär sist Josse? Nämen det vet jag ju inte ens, alldeles för länge sen. Så tanken var inte att bli packad, för det ville jag verkligen inte bli, men att gå ut och smutta på en cider funkar ju. Tove, Nacki, Madde och jag tog oss ett par glas på Satan i gatan och gick vidare till Lilla puben för att möta upp Toves bror och sen kollade vi läget på Olearys, men jag slutade dricka vid tolv-tiden och då var jag så trött redan men blev övertalad till att hänga med bort till Olearys också, så va där en liten stund men sen cyklade jag hem. Så det blev sent för min egen del, men en så himla rolig kväll :) Jag är glad att jag följde med trots att det uteslöt träning idag.

Sen skulle jag upp rätt tidigt för jag och Monica hade bokat frukostbuffé vid halv nio. Vi åt den på Statt och den var helt okej, men inte den bästa jag ätit. Äggröra är något som jag älskar på frukostbuffé och den här va inte alls så bra. Så nu har jag ätit det till kvällsmat och är nöjd ändå :) Det har varit en lugn dag idag, det har varit väldigt skönt, tagit igen ett par timmars sömn på dagen och varit ute i solen när den tittat fram. Imorgon blir det träning igen och jag är redan supertaggad bara för jag inte kunde (kunde och kunde, jag kände inte att min kropp va helt hundra med mig så tyckte det kändes meningslöst) träna idag. Yeeeey.

Jag var inte så bra på fota igår, gjorde några snapchat men inte mer än så. Här är min outfit för kvällen i alla fall: Gamla Gina-jeans (som sitter riktigt bra o är supergoa just nu!) gammalt linne från MQ och min supersköna Ralph Lauren-kofta jag köpte i Stockholm, jag är så nöjd med den, helt klart värt varenda krona :) 

Inga kommentarer: