måndag 18 maj 2015

äggröra

Hallå! Usch liten trött måndag, tvätten krabbade imorse och kände mig lite energilös. Men stoppade i mig frukost och taggade till och åkte bort och körde mitt träningspass som planerat. Det gick bra men orken kanske tog slut lite fortare än vanligt. Min rygg var helt mosig efteråt i alla fall och det var väl ändå meningen :) så jag åkte hem och åt äggröra, jag fick till den riktigt perfekt igår så nu lär jag väl äta det varje dag tills jag kräks på det :) inget ovanlig beteende från min sida! hahah.

Efter lunch så har jag varit på Skälby tillsammans med Tove och Felix, så vi har kollat på djuren och lekt på lekplatsen, det var trevligt. Han gillade djuren, det är kul. Skönt att vara ute trots att det inte va superfint väder. Nu blir det en liten promenad och sen ska jag hänga i soffan resten av kvällen, kanske se förra veckans Game of thrones som jag inte orkade se nån dag?! :)

Kan man äta för många ägg? NÄÄÄÄÄÄÄ :))))) 

Lille Felix och ninen, han tyckte det va roligt att mata dom med maskrosblad :) 

Inga kommentarer: